گشایش چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در ارومیه

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

گشایش چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در ارومیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با هدف زمینه سازی موثر برای توسعه اشتغالزایی و کارآفرینی در استان در جهت نیل به اهداف دانشگاه کارآفرین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با ۱۶ غرفه در زمینه صنعت، هنر و کشاورزی شامل بر محصولات و دستاورد‌های مراکز آموزش علمی کاربردی، دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه دایر شده است.

همچنین بازارچه کارآفرینی و ورک شاپ‌های رایگان نیز از دیگر فعالیت‌های نمایشگاه خواهد بود.

 میر حسن رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: امروز دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان بزرگترین متولی آموزش‌های مهارتی در سطح آموزش عالی کشور توانسته با شناسایی نیاز‌های بازار کار و تدوین و برگزاری رشته‌های تحصیلی و همچنین آموزش‌های مهارتی برای شاغلین حرفه‌های مختلف سهم بسزایی را در جهت توسعه اشتغال، تقویت گفتمان مهارت آموزی و حمایت از کسب و کار‌های کوچک ایفا نماید.

وی برگزاری چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی را در سال حمایت از کالای ایرانی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشکار سازی ظرفیت‌ها و نیاز‌های واقعی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه برای کسب شغل مورد نیاز و شناسایی فرصت‌های شغلی کشور در مقیاس استانی و منطقه ای، همچنین تشویق صاحبان صنایع و مشاغل به بهره گیری از منابع انسانی عظیم پرورش یافته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان می‌باشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: در این نمایشگاه با تکیه بر ظرفیت و دانش بومی، دستاورد‌های مراکز آموزش علمی کاربردی استان و دفاتر کار آفرینی این مراکز اعم از ایده‌ها و محصولات دانشجویان و فارغ التحصیلان در راستای معرفی و ارتباط با صاحبان صنایع و حرف اقدام خواهد شد.

این نمایشگاه از امروز شنبه تا چهارشنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۸ عصر در محل پارک قائم ارومیه واقع در خیابان شهید حضرت پور برای بازدید عموم دایر است.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در ارومیه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.