اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی به صنایع تبدیلی و تکمیلی خراسان شمالی

مسئول بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ارتقای صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان پرداخت شد.

اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی به صنایع تبدیلی و تکمیلی خراسان شمالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  سرهنگ دانیال نقویان مسئول بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب ۱۰۰ فقره برای تقویت و افزایش صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان پرداخت شده است.

وی افزود: امسال تسهیلاتی با کارمزد ۱۰ درصد و ۳۶ ماهه به متقاضیان در بخش‌های صنایع تبدیلی، صنایع دستی، کشاورزی،  پرورش طیور و پرورش دام توسط نهاد بسیج سازندگی استان اعطا شده است.

نقویان گفت: اولویت اعطای تسهیلات اقتصاد مقامتی در شهرستان اسفراین به طرح‌های زنبورعسل به منظور پیشگیری از خام فروشی و در شهرستان بجنورد نیز به طرح‌های خشک کردن میوه برای پیشگیری از ضایعات باغی بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه استان بیان کرد: اولویت اعطای تسهیلات در شهرستان شیروان به طرح‌های تولید ترشی، شوری و گیاهان دارویی ،  فاروج به طرح‌های زعفران و خشکبار ، جاجرم به طرح ماست سنخواست ، گرمه به طرح سمنو و در شهرستان راز و جرگلان به طرح‌های صنعت ابریشم است.

وی از اعطای ۴۸۰ میلیون تومان وام به شش واحد دامپروری برای پرورش گوساله و جلوگیری از واردات گوشت قرمز خبر داد و گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، آموزش‌های فنی و تخصصی به جوانان ارائه می‌شود.

نقویان اضافه کرد: تا پایان امسال نیز ۱۰۰ فقره وام دیگر به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ب


پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات صنایع تبدیلی و تکمیلی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.