رییس ستاد برگزاری جشنواره شعر خراسان شمالی از ارسال ۶۰۰ اثر از ۱۹۰ شاعر به دبیرخانه ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ جواد نظری رییس ستاد برگزاری ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی با بیان اینکه ششمین جشنواره شعر استانی در چهار بخش اصلی، ویژه، جنبی و نوقلمان برنامه ریزی شده است ، گفت: در مجموع ۶۰۰ اثر از ۱۹۰ شاعر به دبیرخانه جشنواره شعر استانی رسیده است.

وی افزود: موضوعات بخش اصلی ، آزاد است و در بخش ویژه نیز شاعران آثار خود را با موضوعات قرآن و عترت و در بخش جنبی هم در موضوعات نماز، ادبیات دفاع مقدس و ادبیات انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج ، با بیان اینکه در بخش نوقلمان ، رده سنی کمتر از ۱۵ سال نسبت به ارسال اشعار خود در این بخش اقدام کردند، افزود: در دو بخش شعر آزاد و کلاسیک نفرات برتر شهرستان‌ها به صورت جداگانه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

نظری با بیان اینکه شاعران همه شهرستان‌های خراسان شمالی اشعار خود را در تمامی قالب‌های شعری ارسال کرده و هر شاعر می‌توانست در هر بخش سه اثر به دبیرخانه ارسال کند، افزود: در مجموع ۶۰۰ اثر از ۱۹۰ شاعر به دبیرخانه جشنواره رسید.

انتهای پیام / ب 

ارسال آثار ۱۹۰ شاعر به ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.