کندی پیشرفت تقاطع غیر همسطح ورودی اراک از سمت شازند موجب ناخرسندی مسئولان شد.

ناخرسندی مسئولان از روند پیشرفت تقاطع غیر همسطح ورودی اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسئولان شهر اراک در بازدید تقاطع غیر همسطح ورودی اراک از سمت شازند معروف به تقاطع غیر همسطح سنجان از روند پیشرفت این طرح ابراز ناخرسندی کردند.

کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان از روند پیشرفت تقاطع غیر همسطح  تقاطع غیر همسطح سنجان بازدید کردند.

مسئولان در این بازدید خواستار مرتفع شدن مشکلات، همکاری متقابل دستگاه‌ها و تسریع در ادامه کار شدند ونماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم از مسئولان استان مرکزی خواست تا با همت و تامین بودجه، این پروژه را تا پایان سال به اتمام برسانند.

۴ سال است که کلنگ تقاطع غیر همسطح ورودی اراک از سمت شازند معروف به تقاطع غیر همسطح سنجان به زمین خورده و یکسال است که این طرح تحویل پیمانکار بخش خصوصی شده، اما در این مدت پیشرفت کمی داشته است.

تقاطع غیر همسطح سنجان یکی از مهمترین طرح‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در کلانشهر اراک است و ادارات آب، برق، گاز، شهرداری هم در این پروژه جهت آزادسازی تاسیسات و املاک مشارکت دارند.

انتهای پیام/ ج

بازدید مسئولان از روند پیشرفت تقاطع غیر همسطح ورودی اراک

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.