۲۷۶ شهید دانش آموز و ۵۸ شهید فرهنگی در استان قزوین، نشان دهنده بهره مندی از حیات معنوی ایثار و شهادت در فضای تعلیم و تربیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مرتضی سمیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در اجلاسیه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش کمیته فرهنگ و آموزش کنگره سه هزار شهید را برعهده داشت.

سمیعی، تولید ۱۴ اثر فرهنگی، انتشار دو جلد کتاب از دانش آموزان و فرهنگیان شهید استان، اجرای سرود سه هزار نفری دانش آموزان، گفتمان‌های فرهنگی دانش آموزی و برپایی نمایشگاه‌های متعدد را از جمله اقدامات آموزش و پرورش در برگزاری کنگره شهدای استان قزوین بیان کرد.

وی اضافه کرد: دستاورد کنگره سه هزار شهید استان برای آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای تعلیم و تربیت استان است که برگرفته از حیات معنوی شهداست.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: شهدا دیروز در برابر استکبار با اهدای جان خود ایستادند و امروز حیات معنوی شهدا، ما را در برابر تهدیدات مصون می‌دارد.

وی اضافه کرد: فرهنگیان هم که دیروز در جنگ نرم ایستادگی کردند، امروز در جبهه نرم با تمام نیرو ایستاده اند.

در ابتدای این مراسم هم عبدالمحمد زاهدی استاندار و سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان، برگزاری کنگره سه هزار شهید استان را حاصل تلاش جمعی همه دستگاه‌های استان دانستند و از مجریان کنگره تقدیر کردند.

انتهای پیام/

برگزاری کنگره شهدای استان قزوین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار