مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نخستین پل تمام شیشه ای ایران در شهر هیر اواخر اسفندماه افتتاح می شود.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  تصریح کرد: استاندار اردبیل اهتمام ویژه ای به اجرای طرح زمستان بیدار در استان اردبیل دارد که در این زمینه چند پیست اسکی در مناطق مختلف استان اردبیل راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان خلخال پروژه ازناب و اندبیل نیز در دست اجرا هست و آب درمانی های مدرن نیز در مشگین شهر و کوثر نیز ایجاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: توافق نامه ای هم با دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی و دانشگاه استانبول در راستای اعزام پزشکان حوزه آب درمانی بسته شده است و این طرح بسیار ویژه است.

فلاحی از اجرای طرح بهاری در زمستان در شمال استان اردبیل خبر داد و این طرح در شهرهای شمالی استان به ویژه پارس آباد انجام می شود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح زمستان بیدار در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
فکری به حال وروز شمال استان بکنید که رو به افول هس---تپه نادرشاه در اصلاندوز--وقلعه تاریخی اولتان--وایجاد سایت گردشگری تپراق کندی-- وپارک اطراف ارس وسایر مناظر دیدنی وبکر که درحاشیه جاده مواصلاتی اصلاندوز وپارساباد هستش به جذب گردشگران کمک خواهد کرد و موجب رونق اقتصادی وایجاد اشتغال وگسترش کسب وکار میگردد