نامزد تصدی شهرداری تهران با بیان اینکه 30 سال است در رسانه‌ها مطلب می‌نویسم گفت: من بین رسانه و ضد رسانه تفکیک قائل هستم.

همواره رابطه خوبی با رسانه‌ها داشته‌ام/ تیم و باند و گروه ندارمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس آخوندی‌ نامزد تصدی شهرداری تهران پس از شنیدن سئوالات اعضای شورای شهر به سئوالات آنها پاسخ و توضیحات تکمیلی در خصوص برنامه‌های خود را ارائه داد.

نامزد تصدی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه من همواره رابطه خوبی با رسانه‌ها داشته‌ام، اظهار کرد: 30 سال است که من در رسانه‌ها مطلب می‌نویسم.

وی با بیان اینکه من همیشه بین رسانه و ضد رسانه تفکیک قرار داده‌ام، گفت: ما یک ضد رسانه داریم که متکی به باندهای‌ قدرت هستند و کارشان جنگ روانی و تخریب شخصیت‌هاست.

آخوندی خاطرنشان کرد: هنگامی که ما بر روی یک قانون فساد دست می‌گذاریم، این ضد رسانه‌ها در جهان بر علیه ما هجمه‌ ایجاد می‌کنند.

نامزد تصدی شهرداری تهران با بیان اینکه یک گروه ضد رسانه بسیار قدرتمند و پولدار‌ به وجود آمده اظهار کرد: این گروه حتی اصلاح‌ طلبان را هم وادار به خواسته‌های خود می‌کنند.


بیشتر بخوانید: شهرداری تهران باید تبدیل به ستاد بازآفرینی شود/نباید مدیریت شهری را با نگاه‌های سیاسی درگیر کرد


وی در ادامه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های من این است که تیم ندارم و هر جا که رفته‌ام، نیروی انسانی را با خود نبردم؛ زیرا مدل کار من راهبری‌ سازمانی است و اساساً بدون تیم کار می‌کنم و تکیه من به شناسایی استعدادهای درونی است.

آخوندی‌ افزود: اصلی که من برای آن احترام می‌گذارم، اصل آزادی دسترسی شهروندان به اطلاعات است و هنگامی که در وزارت راه بودم به مرکز کنترل اعلام کردم که باید همه شهروندان بتوانند به این دوربین‌ها دسترسی‌ داشته باشند و از منزل خود انتخاب مسیر کنند.

نامزد تصدی شهرداری تهران با بیان اینکه برای اداره شهر نیازمند اخلاق عمومی هستیم، گفت: اخلاق عمومی یعنی دسترسی آزاد به اطلاعات و برای اداره شهر نیاز به استقرار نظام اخلاقی عمومی داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار