بر اثربرخورد یک دستگاه پیکان وانت در بردسکن ۴ دانش آموز به شدت مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: راننده یک دستگاه خودرو پیکان وانت در بلوار ۱۳ آبان شهر بردسکن به ۴ دانش آموز برخورد می‌کند که متاسفانه ۴ دانش آموز به خاطر شدت جراحات وارد با دو بالگرد از اورژانس ۱۱۵ سبزوار و نیشابور دانش آموزان به بیمارستان‌های سبزوار و نیشابور اعزام شدند.
 
تصادف وانت سواری با دانش‌آموزان + تصاویر
 
وی افزود: این حادثه هنگامی رخ داد که دانش آموزان آموزشگاه ابتدایی حاج مومن از مدرسه تعطیل و به سمت خانه‌های خود در حرکت بودند که به دلایلی راننده جوان به ۴ دانش آموز برخورد می‌کند .
 
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت:  با اعلام به پلیس ۱۱۰ بلافاصله اورژانس‌ ۱۱۵ و هلال احمر و دیگر نیرو‌های امدادی و پلیس در سرصحنه حاضر و جسم بی جان دانش آموزان را به بیمارستان ولی عصر بردسکن منتقل می‌کنند.
 
تصادف وانت سواری با دانش‌آموزان + تصاویر
 
سرهنگ عباس نظافتی افزود: علی رغم تلاش تیم‌های پزشکی بیمارستان، ولی به خاطر کمبود امکانات و پزشکان متخصص از طریق استان درخواست دو بالگرد به شهرستان شد که یک بالگرد از سبزوار دو دانش آموز و یک بالگرد از نیشابور دو دانش آموز دیگر برای مداوا به این شهرستان‌ها اعزام شدند.
 
وی علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد و گفت: راننده پیکان وانت دستگیر شده است و علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
 
انتهای پیام//ا.س

مصدومیت شدید چهار دانش آموز بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو پیکان وانت

برچسب ها: حوادث ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.