دوره بازآموزی طب کار در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بایبوردی عضو هیئت علمی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، گفت: دوره بازآموزی طب کار توسط جهاددانشگاهی استان با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۲۷ آبان تا اول آذرماه سالجاری در سالن همایش‌های مرکز بهداشت استان می‌شود.

وی افزود: این دوره بازآموزی به مدت پنج روز ویژه متخصصین طب کار و پزشکان عمومی و پزشکان شاغل در طرح پزشک خانواده برگزار می‌شود.

وی آشنایی با مبانی طب کار و بیماری‌های ایجاد شده مرتبط با مشاغل مختلف و چگونگی انجام معاینات شغلی و تبیین فرایند‌های تکمیل داده‌های سلامت الکترونیکی را از اهداف این دوره اعلام کرد.

دبیر اجرایی دوره بازآموزی طب کار، اظهارکرد: جهت سخنرانی همایش از متخصصان فعال در زمینه طب کاراستان شامل متخصصین طب کار، پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری و ژنتیک پزشکی جهت پر بارتر نمودن برنامه بازآموزی مدون دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه این همایش با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان روبرو شده و تمامی ظرفیت‌های ثبت نامی تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: امید است با تکیه بر توانمندی‌های متخصصین حاضر در استان آذربایجان شرقی گامی در ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم عزیز کشورمان برداشته شود.

 

انتهای پیام/ش

دوره بازآموزی طب کار در تبریز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.