معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: اعتبارات تجهیزات کارگاهی طی ۴ سال گذشته به خراسان رضوی تخصیص نیافته است.

نبود اعتبارات تجهیزات کارگاهی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا سقاء خراسانی معاون آموزشی و پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: متاسفانه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بردسکن به لحاظ فضای کارگاهی و تجهیزاتی مناسب نیست.

وی افزود: با توجه به محدودیت اعتباری مجبور هستیم نیاز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها را با جابجایی تجهیزات تامین کنیم تا نیاز مراکز به لحاظ تجهیزاتی مرتفع شود.

معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد:اگر چه مرکز بردسکن به لحاظ تجهیزات کارگاهی نسبت به گذشته بهتر شده است، ولی فضای کارگاهی آن استاندارد‌های لازم را ندارد و تجهیزات کارگاهی آن به روز نیست.

سقاء خراسانی عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بردسکن را در حوزه آموزش در محیط کار واقعی مطلوب بیان کرد و گفت: این مرکز توانسته ۹۹ درصد از تعهدات خود را در حوزه آموزش در محیط کار واقعی تحقق بخشد.

وی افزود: در حوزه اصناف و صنعت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بردسکن دچار یک عقب ماندگی است که با توجه به ظرفیت بسیار خوب کشاورزی و دامداری در منطقه می‌تواند نسبت به ایجاد کارآفرینی و اشتغال اقدام کند.

معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: مرکز سنجش الکترونیکی با هدف حذف آزمون‌های کاغذی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بردسکن راه اندازی شده است.

سقاء خراسانی در ادامه گفت: این مرکز درحال حاضر با ۴ سیستم آزمون‌های الکترونیکی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام // ف. ک
 

تخصیص نیافتن تجهیزات کارگاهی طی ۴ سال گذشته

برچسب ها: فنی حرفه ای ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.