مدیر عامل پل معلق مشکین شهر روند رو به رشد گردشگری اردبیل را فرصتی جهت حضور سرمایه گذاران و افزایش نرخ حضور گردشگران دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عباسی‌نیا، مدیر عامل پل معلق مشکین شهر ظهر امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: خوشبختانه نگاه و عمل مسؤولان استانی در یک سال گذشته در حوزه گردشگری تغییر پیدا کرده که  باعث ایجاد یک روند مثبت در این حوزه شده است.

وی با بیان اینکه گردشگری استان به سمت استفاده از ایده‌ها و عملیاتی کردن آن گام بر می دارد، افزود: ما ظرفیت‌های مطلوبی در استان داریم که متاسفانه تاکنون مغفول مانده است و توجه به این ظرفیت‌ها باید با استفاده از ایده‌های تخصصی و کارشناسی شده همراه شود.

مدیر عامل پل معلق مشکین‌شهر با اشاره به تاثیر پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در رونق اقتصادی مناطق اضافه کرد: از جمله نمونه های موفق سرمایه گذاری، پل معلق مشکین‌شهر است که احداث آن یک ایده خلاقانه بوده و نقطه عطفی در تاریخ گردشگری شهرستان مشکین‌شهر محسوب می شود.

وی خواستار حمایت از پروژه های سرمایه گذاری شد و تاکید کرد: پروژه هایی از این دست تاثیر قابل توجه در کاهش بیکاری و اشتغال زایی خواهد داشت.

عباسی‌نیا با اشاره به لزوم تشکیل اتاق فکر در حوزه گردشگری در سطح استان بیان کرد: تشکیل اتاق فکر گردشگری استان نه تنها برای ارایه ایده‌های خلاقانه بلکه جهت طرح  مشکلات می‌تواند در توسعه این صنعت در استان بسیار موثر باشد.

مدیر عامل پل معلق مشکین‌شهر افزود: در صورتی که گردشگری منهای خلاقیت باشد تبدیل به یک کار اقتصادی راکد خواهد شد و ما در تمامی زمینه‌ها در حوزه گردشگری باید به فاکتور خلاقیت و عدم کپی برداری توجه جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

تاثیر پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در رونق اقتصادی منطقه

 

برچسب ها: گردشگری ، پل معلق ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.