رئیس صنف میوه و تره بار استان یزد از نابسامانی قیمت میوه و تره بار در بازار یزد خبرداد و گفت:دو محصول کیوی و سیب درختی به دلیل کاهش ۳۰ درصدی محصول و صادرات قیمت آن افزایش یافته است.

حسین مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ از افزایش برخی میوه‌ها خبر داد و گفت: دو محصول کیوی و سیب درختی به دلیل کاهش ۳۰ درصدی محصول و در صورت صادرات قیمت آن افزایش چشمگیری داشته است

مشرف افزود: محصول پرتقال و لیموشیرین در استان افزایش داشته و به دلیل افزایش دما در صورتی که درختان با سرمازدگی مواجه نشود قیمت این دو محصول نسبت به سال گذشته کاهش خواهد داشت.

وی از ثبات قیمت سیب زمینی در میدان میوه و تره بار یزد خبرداد و افزود: قیمت سیب زمینی در میدان میوه و تره بار یزد ۲۳۰۰ تومان است که مغازه داران موظفند میوه جات را ۳۰ درصد بالاتر و به صورت خرده به مردم عرضه کنند.

رئیس صنف میوه و تره بار استان گفت: محصول گوجه فرنگی به دلیل افزایش دمای هوا تولید آن کاهش یافته و قیمت آن ۳۷۰۰ تومان است که این نیز قیمت افزایش خواهد یافت.

مشرف همچنین با اشاره به افزایش قیمت دیگر میوه جات گفت: در حال حاضر قیمت بادمجان در میدان میوه و تره بار ۲۷۰۰ تومان، خیارسبز گلخانه‌ای ۴۰۰۰ تومان و پیاز ۲۰۰۰ تومان است که مغازه داران موظفند میوه‌های خارجی همچون موزه و میوه‌های تابستانه را با ۲۰ درصد افزایش و مابقی با ۳۰ درصد افزایش قیمت به صورت خرده به فروش برسانند.

انتهای پیام/ی

افزایش قیمت میوه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار