فرماندار بهمئی از اشتغال 189 نفر با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در این شهرستان خبرداد.

فرماندار بهمئی  درگفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ با اشاره به بالا بودن میانگین بیکاری در شهرستان بهمئی نسبت به استان گفت : در بخش تسهیلات روستایی و عشایری مبلغ 7 میلیارد و هفتصد میلیون تومان سهم شهرستان بوده که  به بانک‌های عامل معرفی شدند.

حکمت الله سنایی تصریح کرد: : تعداد 140 طرح با مبلغ 4 میلیارد و هفتصد میلیون تومان به بانک‌ها معرفی و عقد قرارداد انجام شده است.

وی اظهار داشت : در بخش اشتغال فراگیر هشت طرح به مبلغ 14 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده که در مجموع این طرح ها ( روستایی و فراگیر ) برای تعداد 189 نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار بهمئی با اشاره به موانع اخذ تسهیلات گفت : عدم توانایی سرمایه گذاران در تهیه ضمانت و وثایق بانکی، طولانی بودن فرایند صدور مجوز و عدم اختیار بانک‌ها در زمینه تصویب طرحها در شهرستان از جمله دلایل کند بودن دریافت تسهیلات توسط سرمایه گذاران می باشد.

سنایی درافزود : راهکارهایی از جمله قبولی زمین، ساختمان و تاسیسات محل اجرای طرح بعنوان ضمانت می‌تواند در زمینه تعهدات بانکی کمک فروانی به جذب تسهیلات اشتغال به شهرستان کمتر برخوردار بهمئی می نماید.

انتهای پیام/د

تهیه وثایق بانکی مانع جذب تسهیلات اشتغال روستایی

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.