مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: ۳۴۰ تماس تلفنی مزاحم با مرکز ۱۲۵ همدان طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

ثبت ۳۴۰ تماس تلفنی مزاحم با مرکز ۱۲۵ همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان 5 عملیات طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان به ثبت رسید.

وی به 5 عملیات انجام شده اشاره کرد و گفت: 2 عملیات اطفاء حریق و 3 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان در این بازه زمانی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: حریق یک منزل در شهرک فرهنگیان و حریق یک خودرو در پل فرهنگیان منجر به انجام عملیات اطفاء حریق شد.

وی با اشاره به 3 عملیات امداد و نجات انجام شده، افزود: نجات افراد محبوس شده در آسانسور در سبدبافان و 2 مورد نجات حیوانات در محله حاجی و حصار امام (ره) انجام عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 470 تماس طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان به ثبت رسیده است، ادامه داد: تنها 5 مورد از تماس‌ها منجر به انجام عملیات شد.

بیاناتی خاطرنشان کرد: 25 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه 125 به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است.

وی با بیان اینکه 100 مورد از تماس‌های به ثبت رسیده نیز اشتباه بوده است، یادآور شد: 340 مورد از تماس‌ها نیز با هدف ایجاد مزاحمت به ثبت رسید.

انتهای پیام/ص.ف

انجام عملیات امداد و نجات در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.