معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های امسال هفته بسیج بیشتر رویکردی مقابله‌ای با جنگ اقتصادی و روانی دشمن است، گفت: در هفته بسیج بیش از ۶۵ برنامه فرهنگی اجرا می‌شود.

بیش از ۶۵ برنامه فرهنگی در هفته بسیج برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ جبار فصاحت معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت درجلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج ووحدت این شهرستان ضمن یادوخاطره شهید تهرانی مقدم ، شهید پدر موشک ایران، بااشاره به اینکه بسیج یک مقوله ای است که طیف جمعیتی و یا یک جامعه هدف را مدنظر ندارد ، اظهار داشت: امسال که در دهه چهارم انقلاب هستیم و به حول و قوه ی الهی جشن ۴۰ ساله انقلاب باشکوه جمهوری اسلامی را خواهیم گرفت درسایه همت والای عده ای انسان هایی با عنوان بسیج در راه دفاع ، سازندگی و مقابله با تهاجم فرهنگی بدست آمده است.

سرهنگ فصاحت بابیان اینکه امروز جنگ تفنگ و تانگ نیست و رویکردو عنوان جنگ متفاوت ترازگذشته است ، افزود : باید متناسب با جنگی که علیه ما ازسوی دشمنان تحمیل شده ، دفاع نیزمتناسب با جنگ تغییر پیدا کند.

وی بیان کرد : امروز نیاز بیشتری به اتحاد ، وحدت ، بصیرت ، همگرایی ، هم افزایی و تکمیل کردن همدیگر در راستای مقابله با استکبار جهانی داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت بابیان اینکه رویکرد بسیج به عنوان جهادگر فرهنگی رویکردمقابله ای با جنگ اقتصادی و روانی دشمنان است و در تدوین واجرای برنامه ها مدنظر است ، عنوان کرد : برنامه های هفته بسیج همزمان با هفته وحدت از ۲۹ آبانماه به مدت یک هفته آغاز که با تعداد عناوین بیش از ۶۵ عنوان برنامه متنوع با مقوله های فرهنگی در سطح شهرستان اجرا خواهند شد و در نهایت با اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذرماه به پایان خواهدرسید.

فصاحت گفت: افتتاح طرح های جهادی ، خانه های محروم و مددجویان بااعتباری بالغ‌بر۱۰ میلیارد ریال ، برگزاری یادواره شهدای بسیج، برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در دبیرستانهای نوار مرزی،غبارروبی مزار شهداو دیدار باامام‌جمعه وخانواده‌های معظم شهداازجمله برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت این هفته در نظرگرفته شدهاست.

وی افزود: برگزاری نشست با روحانیون و دانشجویان، برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر ابتدایی، همایش روحانیون و برگزاری همایش بررسی علل و عوامل روی آوردن جوامع غربی به حجاب و عفاف از دیگربرنامه‌های تدارک دیده‌شده برای گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان سردشت است.

انتهای پیام/م

برگزاری هفته بسیج در سردشت

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.