تیم شمشیر بازی اصفهان جزو 4 تیم برتر به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور راه پیدا کرد.

فرهاد رضایی رئیس هیئت شمشیر بازی اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت : مسابقات  قهرمانی بزرگسالان کشور در تهران در حال برگزاری است که در20آبان آقای" امید زمانی "از اصفهان در بخش انفرادی موفق به کسب نشان برنز شد.

وی در ادامه گفت : این مسابقات در بخش فلوره و اپه در بخش تیمی و انفرادی به ترتیب در21، 22 و 23 آبان برگزار می شود که نمایندگان خوبی از تیم شمشیر بازی اصفهان در این بخش از مسابقات حضور دارند وهمچنین درروز جمعه 25 آبان مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور با حضور نمایندگانی از اصفهان برگزار خواهد شد .

رئیس هیئت شمشیربازی اصفهان با اشاره به مسابقات المپیاد کشوری اظهار داشت : ورزشکاران  پس از شرکت در سه مرحله از مسابقات انتخاب و معرفی شدند که در تمرینات آمادگی مسابقات المپیاد کشوری در رده ی نونهالان و نوجوانان در اصفهان حضور دارند و شامل 12 نفرورزشکار مرد و 12 نفر ورزشکار زن و نفرات برگزیده ی اصفهانی هستند که تمریناتشان را آغاز کرده اند.

وی افزود: مسابقات المپیاد کشوری شمشیربازی در اوایل آذر ماه ، در بخش آقایان در مشهد و در بخش خانم ها در یزد برگزار خواهد شد.

فرهاد رضایی  به مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت : اردوی آمادگی تیم ملی آقایان از 12 تا 18 آبان در اسلحه فلوره برگزار شد و اردوی تیم ملی بانوان در اسلحه ایه از 19 تا25 آبان درحال برگزاری است ؛ 11ورزشکار در این اردو حضور دارند که  3 نفر آنها اصفهانی هستند.

وی همچنین اشاره کرد این اردوها در آکادمی شمشیر بازی در محل ورزشگاه نصر اصفهان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.