فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: معمای قتل زنی که جسدش در زیر پل جاده فرعی بوشهر- عالیشهر رها شده بود، حل شد.

راز جسد رها شده در جاده بوشهر-عالیشهر فاش شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی افزود: یازدهم آبان در تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن جسدی در جاده فرعی نیروگاه اتمی بوشهر به سمت عالیشهر، ماموران انتظامی و اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: جسد پیدا شده متعلق به زنی جوان بود که با دستور مقام قضایی برای تعیین هویت و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

سردار واعظی عنوان کرد: پیدا شدن جسد در زیر پلی درخارج از محدوده شهری احتمال وقوع جنایت را بیشتر کرد و بر همین اساس، شناسایی هویت جسد و کشف راز قتل به صورت ویژه در برنامه کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس استان بوشهر بیان کرد: مشخصات ظاهری جسد با مشخصات زنی که همسرش از گم شدن او در سوم آبان خبر داده بود، مطابقت داشت و کارآگاهان پلیس با بررسی شواهد و مدارک موجود به همسر مقتول مشکوک شدند و برای تحقیقات بیشتر وی را دستگیر کردند.

سردار واعظی گفت: متهم، به علت تناقض گویی در بازجویی پلیس و رو به رو شدن با مدارک و مستندات به قتل همسرش اعتراف و اعلام کرد، به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرش او را به قتل رسانده است.

انتهای پیام/ک

دستگیری مردی که همسرش را کشت

برچسب ها: اخبار جنایی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.