رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان از دعوت علیرضا حاج هاشمی به همراه مربی خود مجید پور سلیمان به اردوی تیم ملی خبر داد.

عبدالرسول یزدی زاده رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت : در مسابقات المپیاد دو و میدانی 10 نفر مرد و 10 نفر زن  در رده ی سنی 17 تا 20 سال حضور داشتند که در نتیجه علیرضا حاج هاشمی در دوی 800 متر ، امیرمهدی سهرابی در دوی 3000 متر ، نیلوفر رضایی دوی 400 متر و لیلا منانی در پرتاب وزنه حائز رتبه شدند.

وی بیان کرد : از میان این ورزشکاران ، علیرضا حاج هاشمی به همراه مربی خود مجید پور سلیمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از 26 آبان در تهران به همراه ورزشکاران تیم ملی تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس هیئت دو ومیدانی استان اصفهان گفت : براساس برنامه وزارت ورزش و نوجوانان ، المپیاد دو و میدانی برای خانم ها و آقایان  هفته ی اول ودوم آبان در تهران برگزار شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان از برگزاری مسابقات صحرانوردی استانی به میزبانی هیئت دو ومیدانی فلاورجان و با همکاری باشگاه سیمان اصفهان هفته ی آینده در شهر ابریشم خبر داد و گفت : این مسابقات در گروه سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان  برای خانم ها و آقایان به ترتیب در روزهای پنج شنبه و جمعه 1 و 2 آذرماه برگزار خواهد شد.

یزدی زاده هم چنین در باره برگزاری کلاس های مربیگری در سطح اصفهان افزود : این هیئت ازسال 93 تا 95  کلاس های متعدد مربیگری درجه 2 و درجه 3 برگزارکرد که همه ی افراد شرکت کننده در این دوره ها ،کارت مربیگری گرفتند و هم اکنون مشغول فعالیت هستند به همین جهت در این سال ها در زمینه نیروی انسانی و ظرفیت مربی مشکلی نداشته ایم.

وی ادامه داد : 3 نفر از این مربیان در سال جاری به کلاس های مربیگری درجه 1 بین المللی در تهران اعزام شدند که توانستند این دوره ها را با موفقیت سپری کنند.

انتهای پیام/م

هیئت دو و میدانی فلاورجان میزبان مسابقات صحرانوردی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.