معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشی- مهارتی (توان افزایی) ویژه نجاتگران راننده پایگاه های امداد و نجات هلال احمر استان خبر داد.

اسعدزاده معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ از برگزاری دوره آموزشی-مهارتی ویژه مسئولان پایگاه های امداد و نجات بین شهری استان در بیرجند خبر داد.

وی افزود:این دوره از نوزدهم تا بیست و دوم آبان ماه به مدت ۴ روز با حضور مربیان کشوری در محل مرکز آموزش های تخصصی و امداد و نجات برگزار شد.

اسعدزاده با بیان اینکه این توان افزایی برای ۶۰ نفر از نجاتگران راننده پایگاه های امداد و نجات بین شهری استان برگزار شده است، ،گفت: شرکت کنندگان در این توان افزایی با حضور در کارگاههای مدیریت و تثبیت صحنه حادثه، کار با تجهیزات نجات و آمبولانس و چگونگی رهاسازی مصدوم در حوادث آموخته های خود را به روز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نجاتگران راننده استان نقش مهمی در حوادث به خصوص حوادث جاده ای دارند، افزود: هدف از برگزاری این دوره بالا بردن سطح و توان عملیاتی نیروهای  حاضر در حوادث و سوانح جهت امدادرسانی سریع و به موقع به حادثه دیدگان جاده است.

انتهای پیام/غ

برگزاری دوره آموزشی- مهارتی ویژه نجاتگران راننده پایگاه های امداد و نجات

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.