توسعه محلات بوشهر با مشارکت مردم

شهردار بوشهر گفت: توسعه محلات با ارتباط دو سویه بین شهرداری و مردم صورت می‌گیرد.

توسعه محلات بوشهر با مشارکت مردمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید نورالدین امیری در نشست با خبرنگاران با تاکید بر متوازن بودن توزیع خدمات در محلات، افزود: هر محله با مشارکت مردم توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به عقب ماندگی بوشهر در حوزه شهری افزود: بندر بوشهر از شهر‌های قدیمی کشور است که در زمینه‌های مختلف توسعه عقب افتاده و مهمترین عامل این عقب افتادگی نداشتن برنامه‌های منسجم بوده است.

شهردار بوشهر تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت کار‌های شهرداری دانست و ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتبارات، اجرای طرح‌ها اولویت بندی می‌شود و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت کارهایمان قرار دارد.

امیری خاطرنشان کرد: بوستان لیان، مسیر دوم سرتل به نیروگاه، تالار نمایش و سرای محله از جمله مهمترین طرح‌های عمرانی اولویت دار است.

وی با بیان اینکه طرح‌ها باید طبق برنامه اجرا شود، تصریح کرد: پیمانکاران کم کار از گردونه همکاری خارج می‌شوند.

شهردار بوشهر بر توجه به گردشگری دریایی و گسترش برنامه‌های ورزشی در شهر بوشهر با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی آن تاکید و عنوان کرد: نکات فرهنگی باید در اجرای طرح‌های شهری مد نظر قرار گرفته و نامگذاری معابر و مکان‌ها باید مطابق با فرهنگ بومی باشد.

امیری با تاکید بر پرهیز از سیاسی کاری در اداره شهر گفت: تمام نقد‌ها و نظر‌ها را می‌شنوم، اما در نهایت کاری را انجام می‌دهم که به درستی آن اعتقاد دارم.

انتهای پیام/ک

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.