رییس اداره بهزیستی شهرستان شوشتر از بهره مندی 124 بیمار ام اس و ضایعه نخاعی در این شهرستان شوشتر از مستمری و خدمات این اداره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نرگس بهداروند، رییس اداره بهزیستی شهرستان شوشتر در نشست بررسی مشکلات بیماران ام اس و ضایعه نخاعی گفت: این بیماران از خدمات مستمر این اداره شامل؛ مستمری ماهانه، حق پرستاری و لوازم مصرفی بهره مند می شوند.

وی خدمات غیر مستمر را شامل؛ هزینه انشعابات، مسکن، هزینه درمان، لوازم ضروری، سبد کالا و ایجاد اشتغال عنوان کرد و بیان داشت: این خدمات توسط بهزیستی شهرستان در حال انجام هستند.

بهداروند تصریح کرد: انجمن بیماران ام اس شهرستان شوشتر با عنوان 'بهشت پنهان' سال 92 مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی کشور دریافت کرده و در زمینه خدمات فرهنگی، اجتماعی، درمانی، مهارت های زندگی و کلاس های فنی و حرفه ای این بیماران را آموزش و یاری می رساند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان شوشتر مهم ترین مشکلات این بیماران را در زمان حاضر تامین دارو عنوان کرد که در شهرستان وجود ندارد و از مرکز استان تهیه می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه نیاز به دارو برای این بیماران هفتگی است انتظار می رود دانشکده علوم پزشکی شهرستان راهکاری ارائه دهد تا سهمیه داروی این بیماران در شهرستان تحویل داده شود.

نرگس بهداروند بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات این بیماران نیاز به یک فضا در جوار فضاهای درمانی شهرستان برای انجام اقدامات درمانی، فیزیوتراپی و فعالیت های مربوطه است که از مسئولان مربوطه در این زمینه نیز انتظار همکاری داریم.

وی در پایان از خیران و نیکوکاران خواست تا در زمینه حل مشکلات بیماران ام اس این اداره را یاری بیش تری رسانند.

انتهای پیام/گ

حمایت بهزیستی از بیماران صعب العلاج

برچسب ها: بهزیستی ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار