نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه حمایت می‌کنیم تا منحل نشود.

والیبال هویت ارومیه است/از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه حمایت کامل دارمهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلی شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود: والیبال هویت ارومیه است و تمام مسئولیت آن در حال حاضر بر عهده شهرداری ارومیه است و باید متعصبانه به این موضوع ورود پیدا کند.

وی افزود:شهرداری به جای توجیه این باخت‌ها و سومدیریت‌های آن باید از مردم عذرخواهی کند، من بهادری در خصوص والیبال هیچ نقشی ندارم تیم را خودشان می‌بندند، شورای شهر اورمیه بودجه را میدهد، خودشان می‌برند و خودشان می‌دوزند و این باخت‌ها توهین به هویت ارومیه است.

بهادری در خصوص فوتبال ۹۰ ارومیه افزود:هر کاری از دست من نمانیده بر می‌آید انجام داده ام.

وی افزود:من همان گونه که در خصوص والیبال جناب شهردار را مخاطب قرار می‌دهم در خصوص فوتبال این شهر که واقعا در حق آن خیلی ظلم شده است، خودم را مخاطب قرار می‌دهیم و همین جا اعلام میکنم تمام تلاشم را برای حل مشکل تیم ۹۰ ارومیه را انجام می‌دهم.

بهادری افزود: من دیشب به آقای بهاری زنگ زدم جواب نداد با آقای جعفری صحبت کردم به ایشان هم گفتم ۹۰ ارومیه در ابتدای راه است و اول هر کاری سخت است نباید جا زد، همین جا هم اعلام میکنم هر کاری از دستم بر بیاد انجام خواهم داد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: والیبال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.