کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان از توزیع بیش از ۳۰ هزار کتاب در کتابخانه‌های استان کرمان بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

توزیع بیش از ۳۰هزار کتاب درکتابخانه‌های استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت‌الاسلام جلیل طالبی زاده؛ کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:کتاب از جمله موضوعاتی است که از دوران کودکی تا کهنسالی با انسان‌ها قرین است و چه بسابهترین مونس آن‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: کتاب نقش مهم و بسزایی در ارتقای فرهنگ جامعه دارد و با وجود گستردگی روز افزون فضای مجازی، هنوز مطالعه و کتابخوانی نقش اساسی در توسعه فرهنگ عمومی جامعه دارد، اما متاسفانه سرانه مطالعه کتاب در جامعه ما کمتر شده است که باید با فرهنگ سازی با این معضل مبارزه کرد.

کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان اظهار داشت:به منظور علاقمند کردن افراد به کتاب و مطالعه و با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ کتابخوانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم بیش از سی هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های استان اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام طالبی زاده با بیان اینکه موضوعات این تعداد کتاب بیشتر در خصوص اخلاقی، دینی، فرهنگی، کودک، نوجوان و نهج البلاغه است تصریح کرد:اجرای این طرح علاوه بر یک حرکت حسنه و فرهنگی، باعث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان و به طبع آن ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه می‌شود که نیاز است همشهریان فرهنگ دوست برای اجرای این طرح، ما را یاری دهند.
انتهای پیام/ح

توزیع کتاب در کتابخانه های کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار