رئیس شورای شهر همدان:

برگزاری اجلاس رؤسای شوراها و شهرداران کشور در همدان

رئیس شورای شهر همدان از برگزاری اجلاس رؤسای شوراها و شهرداران کشور در همدان خبر داد.

برگزاری اجلاس رؤسای شوراها و شهرداران کشور در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کامران گردان رئیس شورای شهر همدان گفت: همدان میزبان شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و شهرداران کلانشهرها است.

 ویگفت: همدان آذرماه امسال میزبان شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و شهرداران کلانشهرها است.

رئیس شورای شهر همدان گفت: این اجلاس ملی یک روزه با هدف بررسی مشکلات و موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار برگزار می‌شود.

گردان اضافه کرد: میهمان این اجلاس در چهار گروه شامل رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و شهرهای مراکز استانها، هیئت رئیسه شورای عالی استانها، نمایندگان شورای شهرهای مراکز استانها در شورای عالی استانها و شهرداران کلان شهرها هستند.

وی اضافه کرد: این اجلاس با برگزاری کمیسیون‌های عمران و شهرسازی؛ حمل و نقل و خدمات شهری، حقوقی و اقتصادی و همچنین کمیسیون فرهنگی و شهر هوشمند همراه خواهد بود که با حضور  محسن هاشمی، رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای عالی استان‌ها و روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در همدان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای شهر همدان  گفت: این اجلاس همچنین فرصتی برای معرفی شهر همدان خواهد بود که باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از این موقعیت استراتژیک، حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم و بتوانیم با هم اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای حل مشکلات شوراها و شهرداریهای کشور گام برداریم.

انتهای پیام/د.ا

اجلاس رؤسای شوراها و شهرداران کشور در همدان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.