فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از ۴۰هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های پلیس شهرستان‌های بم، ریگان و قلعه گنج خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان بااشاره به کشف ۴۰هزار لیتر سوخت قاچاق گفت: پلیس سراسر استان در راستای انجام وظایف جاری و تحقق شعار سال بیش از پیش برخورد با جرائم اقتصادی به ویژه کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان بم با توقیف ۱۰ دستگاه خودرو ۲۰ هزار و دویست لیتر سوخت قاچاق و ماموران پلیس شهرستان ریگان با توقیف ۱۰دستگاه خودروی سبک و سنگین ۸هزارو هشتصد لیتر فرآورده سوختی قاچاق و ماموران انتظامی شهرستان قلعه گنج هم با توقیف ۱۷ خودرو ۱۱ هزار لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این مواد و فرآورده‌های سوختی ثروت ملی و تجدیدناپذیر میهن عزیزمان هستند که باید به خوبی حفظ و در راه رفاه و توسعه کشور مصرف شوند از اینرو خروج بدون مجوز آن‌ها از کشور، ضربه به اقتصاد و اشتغال خودمان است.
انتهای پیام/ی

ضربه به اقتصاد با قاچاق سوخت

برچسب ها: قاچاق ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار