توران کیشالی اعلام کرد رسانه‌های آمریکا و فرانسه با دریافت رشوه هنگفت از رژیم آل سعود، درباره قتل خاشقجی سکوت کردند.

رسانه‌های آمریکا و فرانسه برای سکوت درباره قتل خاشقجی از آل سعود رشوه هنگفتی گرفته‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، توران کیشلالی، رئیس انجمن ترک و عرب امروز اعلام کرد: همه شبکه های اجتماعی و رسانه‌ها از ژاپن گرفته تا آفریقا و اروپا و آمریکای لاتین ماجرای قتل جمال خاشقجی و حل کردن جسد وی در اسید را منتشر کردند، اما رسانه‌های آمریکا و فرانسه با دریافت رشوه هنگفت از رژیم آل سعود در این باره سکوت کردند.

کیشلالی افزود: انتظار می رفت سازمان های بین‌المللی روزنامه‌نگاری و خبرنگاری، در این باره دست به افشاگری گسترده بزنند، اما با دریافت رشوه هنگفت از عربستان سعودی سکوت کردند. در آمریکا به استثنای واشنگتن پست و نیویورک تایمز سایر روزنامه‌ها و رسانه‌ها چندان به موضوع قتل جمال خاشقجی نپرداختند. زیرا عربستان سعودی به رسانه های آمریکا حق السکوت پرداخت کرده است.

رئیس انجمن مدیای ترک و عرب تاکيد کرد: عربستان سعودی برای بازسازی چهره خود و به فراموشی سپردن ماجرای قتل وحشتناک خاشقجی پول زیادی به رسانه های بزرگ جهان پرداخت می کند. قتل خاشقجی وحشتناک است. وی را کشته و قطعه قطعه کردند و سپس در مخزن اسید حل کردند. ماجرای این قتل وحشیگری آنها را نشان می دهد و هیچ انسان با وجدانی نمی تواند آنرا بپذیرد. نهادهای حقوق بین المللی و دادگاه های بین المللی نیز باید وارد عمل شوند و مجرمین را محاکمه و مجازات کنند. از قرار معلوم محمد بن سلمان برکنار و ولیعهد جدیدی منصوب خواهد شد. بیش از بیست نفر سرمایه گذار ترک آماده خرید زمین های سرکنسولگری عربستان سعودی در استانبول و تبدیل آن به مقبره و موزه جمال خاشقجی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، آمریکا ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار