دو انبار نگهداری مرکبات در روستای دنگسرک نکا صبح امروز دچار حریق شد و کاملا در آتش سوخت.

اکبرزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی نکا در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: یک واحد سورتینگ میوه و دو انبار نگهداری مرکبات در روستای دنگسرک این شهرستان ساعت سه بامداد امروز دچار حریق شد که دو خودروی آتش نشانی از نکا، یک خودور از ساری، یک خودرو از نیروگاه شهید سلیمی نکا و یک خودروی آتش نشانی از روستای دنگسرک به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: عملیات اطفا حریق بیش از ۴ ساعت زمان برد، اما دو انبار نگهداری مرکبات به مساحت حدود ۷۰۰ متر کاملا در آتش سوخت و ۱۰۰ درصد تخریب شد.
اکبرزاده با بیان اینکه در هر دو انبار محصول مرکبات موجود بود و از بین رفت، گفت: برآورد میزان خسارت و علت نیاز به بررسی کارشناسان دارد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی نکا گفت: با توجه به فصل برداشت مرکبات و حجم زیاد باغات منطقه حوادث آتش سوزی در انبار‌های مرکبات و واحد‌های سورتینگ میوه هر سال تکرار می‌شود که جلوگیری از آن توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.
اکبر زاده افزود: بسیاری از واحد‌های سورتینگ و نگهداری میوه تجهیزات آتش نشانی ندارند و در ساخت و تجهیز انبار‌ها حداقل‌های ایمنی را رعایت نمی‌کنند.
انتهای پیام/ک


آتش سوزی در دو انبار سورتینگ

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.