رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: اعضا تیم امداد و نجات کوهستان به سه مصدوم حادثه کوهنوردی در طی اجرای همایش کوهپیمایی صعود به قله سرآخور ، امداد رسانی کردند.

امداد رسانی به سه مصدوم حادثه کوهنوردی در قوچانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با اشاره اینکه امروز همایش کوهپیمایی و صعود به قله به مناسبت دهمین سال افتتاح جان پناه قله سرآخور قوچان برگزار شد گفت: در طول اجرای این همایش امدادگران و نجاتگران به سه مصدوم امداد رسانی کردند .

وی افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این شعبه پوشش امدادی این همایش را عهده دار بودند و با حضور به موقع کمک‌های اولیه درمانی را برای وی انجام دادند.

فکوری تصریح کرد: دقایقی بعد از این حادثه یکی از دوچرخه سواران به داخل دره سقوط و از ناحیه صورت، دست و کتف مصدوم شد که اقدامات اولیه درمانی توسط نجاتگران تیم کوهستان انجام و بعد از هماهنگی‌های لازم، مصدومین به بیمارستان موسی بن جعفر قوچان برای ادامه درمان انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: یک نفر دیگر در طول پیمایش مسیر صعود از ناحیه ساق و زانو دچار گرفتگی عضله شده که توسط نجاتگران به صورت سرپایی مداوا شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

رسیدگی امدادگران جمعیت هلال احمر به مصدومان حادثه کوهنوردی در قوچان

برچسب ها: حوادث ، کوهنوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار