هزار و ۶۰۹ دستگاه بخاری و آبگرمکن از طریق کمکی‌های پیامکی مردم برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین خریداری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: از محل کمک‌های پیامکی مردم، ۱۵۱ دستگاه آبگرمکن گازی، هزار و ۲۵۰ دستگاه بخاری گازی، ۱۳۵ دستگاه بخاری نفتی و ۷۳ دستگاه چراغ نفتی برای نیازمندان خریداری شده است.

صیادی اضافه کرد: اقشار مختلف مردم می‌توانند با وارد کردن کد "یو. اس. اس. دی" به شماره # ۰۲۸*۸۸۷۷* در طرح‌های مختلف امدادرسانی به نیازمندان مشارکت کنند.

وی ادامه داد: عضویت در طرح صدقه که از طریق همین کد صورت می‌پذیرد از رقم ۲۰۰ تومان آغاز می‌شود و عموم مردم می‌توانند رقم خود را به دلخواه انتخاب کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان عنوان کرد: یکی از بزرگترین محاسن پرداخت کمک‌های مردمی از طریق کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* این است که نیکوکاران در هر مکان می‌توانند کمک خود را اهداء کرده و در همان لحظه رسید الکترونیکی دریافت کنند.

صیادی اضافه کرد: همچنین کمک‌های مردمی که از این طریق اهدا می‌شود دیگر نیاز به صرف زمان برای جمع آوری ندارد و به سرعت برای نیازمندان هزینه می‌شود.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، کمک‌های مردمی مطابق ضوابط شرعی براساس نیت نیکوکاران هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

خرید لوازم گرمایشی برای نیازمندان از طریق پیامک مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.