استاندار کرمانشاه گفت : سلفی بگیران زلزله به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست با مدیران مجموعه های بیمه مرتبط با زلزله، گفت : طی این مدت آسیب دیدگان بسیاری به بیمه گران زلزله مراجعه کرده و بخشی از این افراد از خدمات ارایه شده گله مند هستند.

وی گفت : طبق گزارش مجموعه های بیمه، در این زلزله زلزله ۲۰۰ میلیارد تومان به آسیب دیدگان زلزله پرداخت کرده اند که رقم بسیار خوبی است.

بازوند در ادامه اظهار کرد: در این زلزله تلاش کردیم مستندسازی مناسبی را در حوزه امداد و نجات و آسیب های سازه ای انجام دهیم و پس از تدوین نهایی در اختیار دانشگاه ها و مدیران قرار گیرد تا در زلزله های آینده به کار گرفته شوند‌.

وی افزود : در حوزه بیمه نیز ما با آسیب های متعددی روبرو بودیم که لازم است این مشکلات مستندسازی شده و در اختیار مجموعه های تصمیم گیر و تصمیم ساز این حوزه قرار گیرد.

بازوند با انتقاد از برخی وعده های داده شده مبنی بر کمک به زلزله زدگان که محقق نشده، گفت : در این زلزله سلفی بگیرهایی آمدند و قول و قرارهایی برای کمک به زلزله زده گان دادند، ولی دیگر خبری از آن ها نشد.

استاندار کرمانشاه همچنی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد خسارت زلزله کرمانشاه بوده، گفت : اگر نظارت ها در حوزه ساخت و ساز و در حوزه هایی مانند مسکن مهر، بیمارستان ها و دیگر اماکن خصوصی و دولتی به خوبی صورت می‌گرفت، میزان خسارت ها به نصف می رسید .

 

 

انتهای پیام/د

در حوزه بیمه زلزله با آسیب های متعددی روبرو بودیم

 

برچسب ها: بیمه ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.