کشتی آرای گفت: قیمت سکه و طلا در نخستین روز هفته در بازار با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا، اندکی افزایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، محمد کشتی آرای اظهار داشت: امروز قیمت جهانی هر اونس طلا هزار و ۲۲۲ دلار بود که نسبت به هفته گذشته با ۱۲ دلار افزایش قیمت مواجه بود.

وی افزود: با شروع معاملات امروز، قیمت سکه بهار آزادی بین ۳ میلیون و ۷۰۰ تا ۷۲۰ هزار تومان بود که در طول روز با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و ۳۰ هزار و ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای همچنین قیمت داد و ستد هر سکه یک گرمی را ۶۶۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر مثقال طلا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

وی افزود: همچنین در حالیکه هر گرم طلای ۱۸ عیار اول صبح امروز، ۳۵۰ هزار تومان بود در حال حاضر به ۳۶۹ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم ۴۹۲ هزار تومان داد و ستد می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
نرخ جهانی طلا سالهاست که روی 1200 دلار مانده و کمی بالا پایین می شود . .
Iran (Islamic Republic of)
مهشیدپورکاظمی
۰۲:۱۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
سلام مهشید هستم ۲۵ ساله از قرچک من شرایط خیلی بدی دارم و مجبورم ک اینکارو بکنم من طلاق گرفتم الان با خانوادم زندگی میکنم ولی اصلا شرایط خوبی ندارم پدرم نمیتونه بخاطر کهولت سن کار کنه مادرمم هم کاری از دستش ساخته نیست یه خواهر دارم که ازدواج کرده سر زندگیه خودشه تمام مسئولیت زندگی رو دوش من افتاده برای عمل قلب مادرم مجبورم کلیمو بفروشم گروه خونی o+
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
تو که اینقدر شرایطط اسفناک بود چرا طلاق گرفتی خب یه جوری با شوهرت میساختی
آخرین اخبار