سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: کیفیت آب شرب ارائه شده به روستائیان خط قرمز شرکت بوده و هیچ قصوری در این خصوص قابل اغماض نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، علیرضا رضوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در جلسه بررسی روند آبرسانی به روستا‌های شهرستان خوی بر پایش کلر باقیمانده، مطلوبیت میکروبی و انجام آزمایش‌های به موقع و دوره‌ای تاکید کرد وگفت: کیفیت آب شرب ارائه شده به روستائیان خط قرمز شرکت بوده و هیچ قصوری در این خصوص قابل اغماض نخواهد بود.

 

وی، با دعوت از همکاران برای افزایش هم افزایی و همدلی در محیط اداری، نتیجه آن را تامین به موقع آب آشامیدنی سالم و با کیفیت به روستائیان اعلام کرد و افزود: مسئولیت‌های اداری امانتی است که به ما سپرده شده و در انجام وظایف محوله بایستی با جدیت عمل شود.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی همچنین  بر تکریم ارباب رجوع خصوصا در امور مشترکین، توجه به خدمات مشترکین و درآمد، وصول در آمدها، هوشمند سازی قرائت کنتور، محاسبه و پرداخت آب‌ها در محل، مستند سازی و گزارش به موقع فعالیت ها، توجه به چشمه‌های موجود بلا صاحب در روستا‌ها و ارتباط با رسانه‌های گروهی برای انعکاس فعالیت‌ها و دریافت مشکلات مردمی  تاکید مرد.
انتهای پیام/ح


تشکیل جلسه بررسی روند آبرسانی به روستا‌های شهرستان خوی

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.