مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از انتخاب ۵ قصه گویی هرمزگانی در بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کشور خبر داد.

ناهید سلیمانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: قصه گویان هرمزگانی در بخش ۹۰ ثانیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کشور ۵ قصه از ۱۲۰ قصه منتخب را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: عبدالرسول معینی هنگامی با قصه " کوسه ماهی "، منصور اخلاقی پور با قصه " زندگی من"، امیر مهدی محمدی با قصه "سوختگی"، مونا امامی با قصه "سال آخر" و حافظ اسحاقی با قصه " قصه بچگی من " به این بخش راه یافتند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: شرکت کنندگان در بخش ۹۰ ثانیه‌ای با محور موضوعی زندگی من (زندگی بهتر، غم و شادی) به روایت مستند گونه از غم‌ها، شادی‌ها و لحظات پندآموز زندگی در قالب فیلم ۹۰ ثانیه پرداختند.
ناهید سلیمانی افزود: این برگزیدگان در بخش عمومی با رای مردمی انتخاب می‌شوند، علاقمندان به قصه گویی می‌توانندبا مراجعه به سایت kanoonfest.ir به نمایندگان خود در استان هرمزگان رای دهند.
وی گفت: علاقمندان می‌توانند با ورود به سایت از طریق لینک‌های زیر و با کلیک یا لمس آیکون ❤ به قصه گویان هرمزگانی رای دهند.
https://goo.gl/WiyWwH منصور اخلاقی پور
https://goo.gl/۴uHvSk امیر مهدی محمدی
https://goo.gl/rG۳q۳g مونا امامی زاده
https://goo.gl/۳۷ErVp عبدالرسول معینی هنگامی
https://goo.gl/yRFLFE حافظ اسحاقی
مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی هرمزگان ۲۲ مهردر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس برگزار شد.
در این مرحله ۳۸ شرکت کننده در گروه دختران و پسران، مربیان، زنان و مردان و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها با هم به رقابت پرداختند.
این جشنواره با شعار " خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد" در دو بخش تخصصی، آزاد و ۹۰ ثانیه‌ای برگزار شد.
مرحله کشوری جشنواره هم شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ز


جشنواره بین المللی قصه گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.