دارنده مدال برنز دوی استقامت گفت: خوشبختانه شرایط روحی و روانی من خوب است و در حال حاضر نیز عبور از این شرایط دست هیچ کسی نیست و تنها به خودم بستگی دارد.

مسلم نیا دوست در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره آخرین وضعیتش اظهار داشت: پس از پایان لیگ دوومیدانی به دلیل برنامه فشرده ای که در سال 97 سپری کرده بودم ترجیح دادم مدتی را به استراحت بپردازم و اکنون هم نزدیک به دو هفته ای می شود که تمرینات زمستانی را آغاز کرده ام و طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده از سوی مربی ام از چند روز دیگر هم می خواهم تمرین با وزنه را شروع کنم.

آزمون و خطا را پشت سر گذاشته ام

او افزود: خوشبختانه نیز از شرایط خوبی برخوردار هستم به طوری که در این مدت آزمون و خطا‌های فراوانی را پشت سر گذاشته ام و با توجه به عملکرد گذشته‌ام باید همه تلاشم را انجام دهم تا  در این فرصت باقیمانده تا رقابت های قهرمانی آسیا سال 2019 به بهترین شکل ممکن شرایط بدنم را بهتر کنم تا بتوانم به نتایجی که مد نظرم است برسم.

نیا دوست در ادامه گفت: خدا را شکر در بحث روانی از شرایط خوبی قرار دارم. باید بگویم پس از کسب مدال برنز رقابت های آسیایی اودیشا نیز نتوانستم شایستگی هایم را به اثبات برسانم به طوری که این عامل باعث شد تا نتوانم در بازی های آسیایی جاکارتا حضور یابم هر چند که من آن مسئله را به فراموشی سپرده ام و اکنون نیز خدا را شکر شرایط روحی و روانی‌ من خوب است. در حال حاضر نیز عبور از این شرایط دست هیچ کسی نیست و تنها به خودم بستگی دارد.

 می خواهم همان نیادوستی شوم که مردم از من توقع دارند

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در پایان گفت: من دنبال این نیستم به گذشته فکر کنم و تمرکزم را روی این مسئله معطوف کرده ام که همان نیا دوستی شوم که جامعه دوومیدانی از من توقع دارند. قول می دهم چنانچه به مسابقات قهرمانی آسیا 2019 اعزام شوم بهترین نتیجه ممکن را برای کشورم کسب نمایم و در کنار آن هم رکورد ورودی المپیک 2020 را کسب کنم. پس از ناکامی‌هایی که نصیبم شد، تصمیم گرفتم نحوه تمریناتم و همچنین رشته ام را تغییر دهم تا بتوانم به روزهای خوب گذشته ام باز گردم . انشاالله با حمایت همه جانبه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و اداره ورزش و جوانان استان فارس خوش بدرخشم.


بیشتر بخوانید:

پاداش ۳۰ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا

معمای دوومیدانی؛ هزینه برای سرعت، مدال برای استقامت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار