استاندار قزوین گفت: استان زیرساخت‌های رونق تولید و سرمایه گذاری مانند جاده و ریل، فرهنگ کار در عرصه‌های صنعت، کشاورزی نوین و گردشگری را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: قزوین در بین استان‌های پر جمعیت قرار گرفته و زیرساخت‌های رونق تولید و سرمایه گذاری مانند جاده و ریل، فرهنگ کار در عرصه‌های صنعت، کشاورزی نوین و گردشگری را دارد که باید از آن استفاده کرد.

زاهدی اضافه کرد: قزوین از گذشته محل سکونت اقوام مختلف بوده و پذیرای سرمایه گذاری جدید است و بخش خصوصی استان هم از نظر مالی و هم مدیریتی قوی هستند.

زاهدی بیان کرد: قزوین با داشتن زیرساخت‌های مناسب صنعتی، کشاورزی، گردشگری و نیروی انسانی می‌تواند نقش پر رنگ تری در توسعه ملی ایفا کند.

وی یادآور شد: نوسانات قیمت ارز و تحریم بیشترین مشکل را در تولید و سرمایه گذاری ایجاد و تغییر مکرر مقررات و قوانین مشکلات را بیشتر می‌کند.

استاندار گفت: با افزایش نرخ ارز باید صادرات رونق بگیرد، اما مقررات دست و پاگیر مانع کار شده است که باید در سطح ملی فکری شود.

استاندار با بیان اینکه سهم اعتبارات اشتغال روستایی باید بیشتر شود، افزود: مشکل بخش تولید فقط سرمایه در گردش نیست نیازمند نوسازی و بهسازی صنایع هستیم و باید طرح‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی تسریع شود.

انتهای پیام/

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار