مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اولین همایش ملّی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی خبر داد و گفت : این همایش با هدف ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در نشست خبری اولین همایش هویت کودکان ایران اسلامی این رویداد را یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی استان دانست که در پیش دبستانی های استان برگزار می شود.

دانافر با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین رسالت  هر کشوری  پرورش کودکان مطابق با فرهنگ و هویت آن کشور و متناسب با ابعاد رشد کودکان است ادامه داد: این همایش در دو محور کودکی ،کودکان پیش دبستانی، و مفهوم هویت برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش علاوه بر بخش آموزشی در بخش های مختلف هنری از جمله قصه دکلمه سرودهای کودکانه فیلم های کوتاه و عکس فراخوان انجام شده و حدود ۲۲۰۰ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مهمترین اهداف این همایش را ایجاد موج جدید در کشور در زمینه توجه به مسئله مهم کودکان پیش دبستانی و بهسازی نیروی انسانی است.

دانافر گفت: در پایان همایش از ۲۰ اثر برگزیده تقدیر و اثر های قابل تقدیر در قالب بسته های آموزشی در اختیار پیش دبستانی های کل کشور قرار می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:اولین همایش ملّی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی با هدف ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی در استان یزد برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش ملی ۳۰ آبان و یک آذر در استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

  اولین همایش ملّی هویت کودکان ایران اسلامی در یزد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار