فرمانده سپاه بابلسر از اجرای ۱۸۶ برنامه در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر در نشست خبری هفته بسیج و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: ۱۸۶ برنامه برای هفته بسیج بابلسر پیش‌بینی شده است، که شامل ۶۳ عنوان برنامه، سه یادواره شهدا، ۱۴ مسابقه ورزشی، ۱۵ نشست فرهنگی و بصیرتی، ۳۵ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، علمی و اقتصاد مقاومتی و همچنین افتتاح پایگاه بسیج و سالن ورزشی، محرومیت‌زدایی و حماسه حضور بسیجیان در پنجم آذر است.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در ۴۰ محله بابلسر با رمز یا فاطمه‌الزهرا (س) آغاز می‌شود، افزود: نخستین محله روستای خشکرود هادی‌شهر است که در تاریخ ۲۷ آبان ۹۷ اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: مهم‌ترین اهداف این طرح رسیدن به چشم‌انداز ۱۴۰۴ و تحقق جامعه اسلامی، اثربخشی برنامه‌ها، اعتلای بسیج و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها، نهاد‌ها و بسیج اقشار و محلات در راستای خدمت به مردم است.

موسوی‌نژاد با تقدیر از مسئولان شهرستان بابلسر به دلیل همراهی در اجرای این طرح، به آیه ۱۲۸ سوره اعراف اشاره کرد و افزود: سه عامل پیروزی بر اساس این آیه شریفه، تکیه به خداوند، استقامت و تقوای الهی را پیشه کردن است.

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات قدردانی کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی و رسانه علیه اسلام و انقلاب اسلامی تاخت و تاز می‌کند که لازم است خبرنگاران رسالت انقلابی و بسیجی خود را در عرصه رسانه عملیاتی کنند.
انتهای پیام/آ

اجرای برنامه‌های هفته بسیج در بابلسر

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار