رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات گفت:همزمان با هفته وحدت بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و هنری در مه ولات برگزار می شود.

اجرای 30 برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان مه ولاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات با گرامیداشت هفته وحدت گفت:به مناسبت هفته بسیح و هفته وحدت اعزام مبلغ و مداح با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج به مدارس با محوریت آموزش و پرورش شهرستان انجام شد.

وی افزود:ناحیه مقاومت بسیج با مشارکت شهرداری و شورای هیئت های مذهبی تعدادی ایستگاه صلواتی با هدف فضاسازی و پخش صوت مناسب در سطح شهر را بر عهده خواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات با اشاره به اینکه همایش بزرگ بسیج به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع توسط ناحیه مقاومت بسیج و با مشارکت هیئت امنای مسجد جامع برگزار می شود گفت:شب شعر توسط شهرداری و مشارکت شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون مداحان و شاعران آئینی همزمان با هفته وحدت در مه ولات اجرا می شود.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه همزمان با هفته وحدت فضاسازی سطح شهر توسط شهرداری انجام خواهد شد افزود: برگزاری اردوی 150 نفره هسته های فرهنگی جوان توسط اداره تبلیغات اسلامی با مشارکت سایر نهادها از برنامه های هفته وحدت در مه ولات می باشد.

وی در پایان با بیان اینکه همزمان با هفته وحدت، هفته بسیج و هفته کتابخوانی جشن میلاد در حوزه علمیه امام خمینی و در ۲۰ مسجد شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری حلقه صالحین و محفل انس با قرآن بخشی دیگر از برنامه های هفته وحدت در شهرستان مه ولات می باشد.

انتهای پیام// م.م


برنامه های هفته وحدت در مه ولات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.