مدیر مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت گفت: توسعه فرهنگ کارآفرینی بین دانشجویان و جذب نیرو از جمله اهدافی است که جشنواره کارصدف دنبال می‌کند.

جشنواره کار صدف؛ توسعه فرهنگ کارآفرینی بین دانشجویان و جذب نیروعلی اصغر بهشتی‌ مدیر مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری جشنواره کار صدف در این دانشگاه اظهار کرد: در این جشنواره که دانشگاه علم و صنعت افتخار میزبانی آن را دارد شرکت‌های ایده‌پرداز و دانش بنیان‌ شرکت می‌کنند. در این بین مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت نیز که با بیش از 35 شرکت فعالیت می‌کند در این جشنواره شرکت کرده است.

وی در ادامه گفت: شرکت‌های حاضر در جشنواره فعالیت‌های خود را به دانشگاه‌ها ارائه می‌دهند و فضایی خوب برای ایجاد کارآفرینی‌ و جذب نیروهای متخصص از بین دانشجویان شرکت گرفته است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت بیان کرد: امسال اولین سالی است که جشنواره کار صدف به این شکل برگزار می‌شود و متخصصین‌، کارفرمایان و کارجویان درکنار هم حول موضوع فناوری‌ کنار هم جمع می‌شوند.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: توسعه فرهنگ کارآفرینی بین دانشجویان و جذب نیرو از جمله اهدافی است که در این جشنواره دنبال می‌شود، همچنین معرفی توانمندی‌های کشور به نیروهای متخصصی که در آینده وارد فضای کار می‌شوند نیز از دیگر اهداف این جشنواره است تا دانشجویان بدانند در کلاس درس دنبال چه موضوعی باشند.

انتهای پیام/

جشنواره کار صدف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار