فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج با منطق عاشورایی راه گشای ماخواهد بود و امام خمینی گفته اند که بسیج بن بست شکن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: بسیج با منطق عاشورایی راه گشای ماخواهد بود و امام خمینی گفته اند که بسیج بن بست شکن است.

وی ادامه داد: زیبایی این حرکت بسیجی را در تمام عرصه‌های انقلاب دیده ایم و در حوزه جنگ، فرهنگی، در حوزه استکبار ستیزی همه را در حوزه بسیج تجربه می‌کنیم.

سردار معروفی گفت: جوانان مخلصی که در جنگ دفاع مقدس و همه زمان‌ها مجاهدت کردند و همچنین سربازانی که در آن سوی مرز‌ها در جنگ با داعش پیروز و سربلند بودند.
 
وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج و ۳۰ برنامه ویژه، گفت: نظام تربیتی صالحین و اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، دفاعی رزمی، ورزشکاران، علمی پژوهشی از برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

سردار معروفی افزود:برنامه‌های سه شنبه، بسیج فرهنگ مسجد محوری خدمت چهل پزشک در ۴۰ مسجد، مانور فرهنگی چهل پایگاه، پویش مردمی بسیج کوبنده تحریم، چهارشنبه بسیج اقتصاد مقاومتی، سازندگی، اجرای صبح گاه مشترک با استانداری، اعزام چهل گروه جهادی در مناطق محروم، افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ منطقه محروم در گنبدکاووس ازبرنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

وی افزود: نشست با کشاورزان و کشاورزی علمی و در پایان هفته حضور همه بسیجیان گلستان در مصلای گرگان، همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای پنج آذر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، افتتاح ششمین بیمارستان پزشکی صحرایی در مرز بین گنبدکاووس و مراوه تپه به صورت رایگان به مدت سه روز است که از دیگر این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/ح/م
 

صحبت های فرمانده سپاه نینوا در شست خبری امروز

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.