رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از اجرای موفقیت‌آمیز طرح «پانجی‌آ» توسط این پلیس در راستای برخورد با عرضه مواد دارویی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از اجرای موفقیت‌آمیز طرح «پانجی‌آ» توسط این پلیس در راستای برخورد با عرضه مواد دارویی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد.

وی گفت : طرح پانجی‌آ، در واقع طرح مبارزه با دارو‌های غیرمجاز و تقلبی است که از سال ۲۰۰۸ به صورت جهانی با هماهنگی سازمان اینترپل انجام شده در شهریورماه امسال این طرح در استان کرمانشاه برای برخورد با فروش دارو‌های تقلبی و غیرمجاز در فضای سایبری به اجرا در آمد.

وی عرضه مواد دارو در فضای مجازی را ممنوع اعلام کرد و بیان کرد : احتمال اینکه دارو‌هایی که در فضای مجازی تبلیغ و توزیع می‌شود غیراستاندارد، غیرمجاز بوده و یا از تاریخ مصرف آن‌ها گذشته باشد خیلی بالا است، علاوه بر این کلاهبردارن در برخی موارد اصلا دارویی برای بیمار نمی‌فرستند با وجودی که پول آن را دریافت کرده‌اند.

کریمی افزود : بیش از صد‌ها کانال در شبکه‌های اجتماعی با اجرای طرح پانچی‌آ در استان شناسایی و همچنین مقادیری دارو و تجهیزات پزشکی تقلبی نیز که در فضای مجازی آدرس دارند، جمع‌آوری شده است .

 

 

انتهای پیام/د

بیش از صد‌ها کانال در شبکه‌های اجتماعی با اجرای طرح پانچی‌آ در استان شناسایی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.