مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز از برگزاری 2 نشست قصه گویی با ابزار از کتاب های "سگی که غار غار می کرد" و "گربه سفید و خفاش" در این کتابخانه خبر داد.

زینب عیدی گراوند، مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به لزوم ایجاد بسترهای رشد فکری از دوره کودکی و نیز سهل بودن یادگیری در این سنین، فراهم آوردن زمینه های ورود کودکان به کتابخانه ها امری ضروری است.

برگزاری مراسم قصه گویی از کتاب های

وی بیان داشت: تقویت باورهای ذهنی کودکان در رشد شخصیتی آن ها بسیار موثر است که یکی از راه های دستیابی به این امر خواندن و شنیدن قصه های جذاب و تاثیر گذار برای کودکان است.

عیدی گراوند یکی از راه های جذب کودکان به کتابخانه های عمومی را برگزاری برنامه های مفرح در قالب قصه و بازی برای کودکان عنوان و تصریح کرد: در این راستا با بهره گیری از توانمندی های مربیان قصه گویی به عنوان یکی از مهم ترین ابزارها در این حوزه می توان استفاده کرد.

برگزاری مراسم قصه گویی از کتاب های

مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز افزود: پس از قصه گویی جهت انس و خاطره انگیز بودن دوره کتابخانه گردی برای کودکان در فضای سبز بازی های توسط مربیان با بچه ها انجام شد که باعث استقبال و ذوق بیش تر در کودکان شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقه نقاشی

برچسب ها: هفته کتاب ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.