سرهنگ بخشنده گفت: توانمندسازی خانواده‌ها در خصوص پیشگیری از شروع مصرف مواد مخدرسرانه جرایم مرتبط را کاهش می‌دهد.

توانمندسازی خانواده‌ها در خصوص پیشگیری از مصرف مواد مخدرسرانه جرایم را کاهش می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: توانمند سازی خانواده‌ها در خصوص پیشگیری از شروع مصرف مواد مخدر هم از لحاظ برقراری نظم و امنیت پایدار شهری موثر است و هم سرانه جرایم مرتبط را کاهش می‌دهد.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکی از آسیب‌هایی که باید توجه جدی به آن کرد، همین موضوع است که برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این حوزه نیازمند همکاری همگانی هستیم.

سرهنگ بخشنده اظهار کرد: در این راستا پلیس برای کنترل و همچنین افزایش شناخت شهروندان نسبت به پیامد‌ها و آثار سوء مصرف مواد مخدر، اقدام به اجرای طرح‌های متعدد آموزش همگانی بصورت اعزام کارشناسان پلیس برای سخنرانی به مجموعه ها، به ویژه دبیرستان‌های پسرانه برای ملاقات با دانش آموزان والدین، ادارات و ارگان‌های دولتی و غیره، همچنین برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حد بضاعت و توزیع بروشور و سی دی‌های آموزشی و ... می‌کند.

وی تصریح کرد: آموزش همگانی از اقدامات مهم ولاینفک پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده و انشاالله نسبت به تقویت کمی و کیفی آن نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار