چراغ بيست و پنجمين جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان دیشب با برگزاری جشنی شاد و تقدير از محمدناصر نيکبخت استاندار پيشين همدان روشن شد.

خداحافظی استاندار همدان از جشنواره های تئاتر کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،استاندار همدان  که امروز کرسی خود را تحویل استاندار جدید می دهد در اين آيين گفت: همدان قطب فرهنگی کودک و نوجوان کشور است که اين مهم جای خوشحالی و مباهات است.

نيکبخت اضافه کرد: از سيد سعيد شاهرخی استاندار جديد، محبوب و دلسوز استان می خواهيم که در رابطه با بازگرداندن جشنواره فيلم کودک و نوجوان به اين ديار تلاش ارزنده ای را به کار گيرد.

وي با بيان اينکه لقب قطب فرهنگ و هنر شايسته همدان است، اظهار داشت: با روی کار آمدن استاندار جديد همدان رو به تعالی است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي همدان نيز در اين آيين گفت: بيست و پنجمين دوره جشنواره بين المللی تئاتر کودک و نوجوان با رويکرد تحول و شادی آغاز شد.

عليرضا درويش نژاد افزود: توجه به شادي و نشاط مردم خواسته رهبر معظم انقلاب است و در اين راستا بيست و پنجمين جشنواره بين المللی تئاتر کودک و نوجوان آيين های شاد و مفرحی را برايی شهروندان و مخاطبان خود رقم مي زند.

رئيس اين دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: در اين جشنواره حدود 50 نمايش صحنه ای و خيابانی اجرا می شود و هنرمندان 13 کشور خارجی در اين رويداد بزرگ هنری شرکت مي کنند.

بيست و پنجمين جشنواره بين المللی تئاتر کودک و نوجوان از 28 آبان تا چهارم آذر به دبيری مريم کاظمی با شعار «کودک و حقوق اجتماعيیو کودک و حقوق شهروندی» در شهر تاريخی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ا

جشنواره تئاتر با تقدیر از استاندار همدان  آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار