رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران گفت : دراستان اصفهان تعداد خیریه و هیات های زیادی وجود دارد و اگر این مراکز با کانون کارآفرینی استان همکاری کنند، اتفاقات بسیار خوبی در زمینه اشتغال رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت معدن و‌تجارت ایران و رئیس کانون کارافرینی استان اصفهان در دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان استان اصفهان با اشاره به تعداد زیاد خیریه ها در استان اصفهان گفت : اگر خیره ها و هیئات مذهبی برای ادای نذرها و کارهای خیری که در دستور کار اجرا دارند، با کانون های کارآفرینی همکاری کنند بسیاری از مشکلات جوانان حل خواهد شد.
وی افزود : سرمایه داران و مدیران صنایع باید در بحث آموزش به جوانان و نوجوانان با استعدادی که در کشور و استان زندگی می کنند، از آینده کشور و کارآفرینی حمایت کنند.
سهل آبادی تصریح کرد:در بحث ایجاد کار باید همه در کنار هم، به یک‌دیگر کمک کنیم؛مثلا از خیریه ها و هیات ها بخواهیم برای ادای نذرهایشان کارآفرینی و ایجاد اشتغال حتی برای یک نفر را در دستور کار خود قرار دهند تا وضعیت جامعه را بهتر کنیم.
رئیس کانون کار آفرینی استان اصفهان افزود: اتاق بازرگانی اصفهان تا کنون خدمات بسیار زیادی را برای ارتقا کارآفرینی انجام داده است که جای تقدیر و تشکر فراوان از این عزیزان را دارد.
به گفته ی وی جوانانی که بعد از ۱۸ سالگی از بهزیستی خارج میشوند به شدت به کار و حمایت نیاز دارند و من از همه مسئولان تقاضا دارم این جوانان را در بحث آموزش کار دریابند.

 

انتهای پیام/س

برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان استان اصفهان

برچسب ها: وزارت صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.