مدیر کل صدا و سیما مرکز اصفهان گفت: تا به حال پوشش دیجیتال استان اصفهان به رقمی بالغ بر نود و چند درصد رسیده و تا پابان سال به صد در صد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیما مرکز اصفهان  در نشست خبری امروز با اشاره به  پوشش دیجیتال استان اصفهان به رقمی بالغ بر نود و چند درصد اظهار کرد: تا پابان سال این پوشش دیجیتال به صد در صد خواهد رسید. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر میزان حجم مشارکت نخبگان در تولید صدا و سیما، توضیح داد: به رغم رکودی که چند سالی گریبان گیر تولید صدا و سیما بود اما در حال حاضر با تکیه بر برنامه های مشارکتی نه تنها حجم تولید بلکه کیفیت تولید را نیز ارتقا می بخشیم.

عبذالحسینی بیان داشت: رویکرد فعلی ما مشارکت حداکثر نخبگان در برنامه های صدا و سیما است که نمونه های بارز آن برنامه هشت بهشت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: در هر فصل بخش های مختلف مراکز استان ها رتبه بندی می شودوبنا به آخرین رتبه بندی ها سیما در جایگاه نهم و صدا در جایگاه 22 همچنین در بخش خبر جایگاه خوبی داریم؛

عبد الحسینی با بیان اینکه صدا و سیما از زمره نهاد هائیست که دیده می شود و برای تولید و تامین برنامه ها نیاز به بودجه هست عنوان کرد: هر چند درگیر کمبود بودجه هستیم اما تلاش داریم بهترین کیفیت را ارائه بدیم.
مدیر کل صدا و سیما مرکز اصفهان ادامه داد: مطابق قول هایی که از مدیران ارشد صدا و سیما گرفته شده تسهیلات و بودجه هایی در حال اخذ است.
وی بیان کرد: به جز زنده رود با فرجه ای کوتاه سایر برنامه ها باید از مجری های اصفهانی استفاده کنند؛چرا که مطابق رویکردهای جدید می بایست از ظرفیت های استانی در تولید برنامه های اصتفاده شود.
عبدالحسینی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر برنامه هایی با افزایش کیفیت تصاویر سیما، توضیح داد: کیفیت تصاویر دریافتی از سوی مخاطبین منوط به خروجی آنتن فرستنده است که می بایست دارای کیفیت اچ دی باشد؛ با توجه به وضعیت موجود نمیتوانم قولی مبنی افزایش ارتقا کیفیت فرستنده بدهم.
وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر برنامه هایی که در جدول پخش باز پخش می شوند تنها فیلم و سریال ها هستند؛ در رویکرد جدید تا آینده ای نزدیک صرفا برنامه های تولیدی همین مرکز روی آنتن خواهد رفت و دیگر از برنامه های تولیدی دیگر مراکز استفاده نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/س

افزایش برنامه‌های تولیدی شبکه اصفهان

برچسب ها: صدا وسیما ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.