وحدت و انسجام یکی از ضرورت‌های جهان اسلام است/دشمنان جهان اسلام در پی ضربه زدن به آرمان‌ها و اعتقادات اسلام هستندمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:وحدت در بین مذاهب مختلف یکی از مهمترین ضرورت‌ها محسوب می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تایباد با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت در جمع خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران شیعه و اهل سنت تایباد گفت: دشمنان تمام امکانات خود را در جهت ضربه زدن به اسلام به کار گرفته اند بنابراین حفظ وحدت و همبستگی میان مسلمانان از هر زمان دیگری واجب‌تر است.

وی تصریح کرد: روحانیون ، علما و اقشار مختلف مردم در جامعه رسالت مهمی بر دوش دارند و می‌توانند با تشکیل اتاق اندیشه ورزی و فکر ارتباط خود را با مسوولان نظام در جهت پیشبرد اهداف نظام نزدیک کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مسوولان باید قدردان مردم و دلبستگی آن‌ها به انقلاب و نظام باشند و با همه وجود و همراه با برنامه ریزی مدون برای رفع مشکلات اقتصادی وظایف خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی افزود: همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید در شرایط کنونی با انسجام ، عزم و اراده و نشاط هر چه بیشتر در راستای تحقق اهداف آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد ۱۱۴ شهید ۲۸۳ جانباز و ۳۲ آزاده دوران دفاع مقدس دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید در راستای تحقق اهداف آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.