مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از برگزاری۳۲ ویژه برنامه هفته وحدت در استان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های هفته وحدت  با شعار ایران تجلی‌گاه وحدت اسلامیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  حجت الاسلام محمد جواد کرمی  با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های  هفته وحدت  هفته با شعار« ایران تجلی‌گاه وحدت اسلامی» در استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: سی‌امین همایش بزرگداشت هفته وحدت در روز پنج شنبه اول آذر با حضور ۷۰۰ نفر از علمای اهل تشیع و تسنن در مجتمع فرهنگی انتظار برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین برای این هفته بیش از ۳۲ برنامه فرهنگی اعم از جشن‌های وحدت، جشنواره مولودی‌خوانی در شهرستان‌های اهل سنت، شادپیمایی با همت کانون پرورش فکری در نظر گرفته شده است

حجت الاسلام کرمی از اعزام ۱۲ نفر از علمای اهل تسنن به کنفرانس بین المللی وحدت خبر داد و گفت: این کنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب و ۳۰۰ مهمان خارجی از ۱۰۰ کشور دنیا برگزار می شود.

حجت الاسلام کرمی اظهار داشت: امسال هفته وحدت مقارن با هفته بسیج و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شده است که از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که بسیج نماد وحدت اسلامی در دفاع مقدس نیز به شمار آمد.

وی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اهل تسنن و تشیع در کنار هم به دفاع از کیان اسلامی پرداختند و تجلی‌گاه وحدت در همین اورامانات رقم خورد.

انتهای  پیام/ز



دوران دفاع مقدس رزمندگان اهل تسنن و تشیع در کنار هم دفاع کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.