کتاب بررسی کاربردی وارد ثالث در آیین دادرسی مدنی به نویسندگی خدابخش روح الامینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در ۶۰ صفحه به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  خدابخش روح الامینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با اشاره به اینکه در کتاب  بررسی کاربردی وارد ثالث در آیین دادرسی مدنی از بخشی از سخنان حضرت علی (ع) در نهج ابلاغه و احادیثی مربوط به مدیران جامعه اسلامی استفاده شده است، گف: این کتاب با هدف ارتقاء دانش قضایی در بین وکلا و دادرسان دادگاه‌های حقوقی و تقویت روحیه نویسندگی و افزایش زمان مطاله و آگاهی منتشر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت افزود: با توجه به اینکه مبحث وارد ثالث یکی از مباحث تخصصی و دشوار در قانون آیین دادرسی مدنی است، تشریح و توضیح آن به روش کاربردی نه به روش دانشگاهی می‌تواند راهگشای این دشواری‌ها برای دادرسان دادگاه‌های حقوقی، وکلا و کاوشگران در گستره دانش حقوقی و قضایی باشد.

وی گفت: در انتشار این کتاب سعی کردیم مبحث وارد ثالث را به روشی کاملا کاربردی بررسی و مورد کنکاش قرار دهیم و از هر زاویه تجزیه و تحلیل کنیم و حتی الامکان پرسش‌هایی که به ذهن خواننده می‌رسد را پاسخگو باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت علاوه بر کتاب بررسی کاربردی وارد ثالث در آیین دادرسی مدنی که در سال ۹۷ چاپ شده است در سال ۹۶ نیزکتاب دیگری با عنوان دیوان اشعار به چاپ رسانده است.
انتهای پیام/ی

کتاب بررسی کاربردی وارد ثالث در آیین دادرسی مدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار