استاندار گیلان گفت : هزینه برای کتاب هزینه برای ارتقای فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مصطفی سالاری استاندار گیلان در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب گفت: استفاده از کتاب با قابلیت دسترسی آسان و ارزان، زمینه انتقال تجارب و دانش نویسندگان را که با مشقت بسیار به دست آمده به علاقمندان به علم و دانش فراهم می‌کند.

وی افزود: ابراز خرسندی غرفه داران و ناشران از حضور مردم برای بازدید از نمایشگاه کتاب نقطه قوتی در زمینه فرهنگ مطالعه برای نسل حاضر و آینده محسوب و توسعه این فرهنگ موجب بهبود کیفیت زندگی می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه هزینه خرید کتاب نسبت به هزینه‌های دیگر زندگی مردم ناچیزاست گفت: هزینه کردن برای کتاب یعنی هزینه کردن برای ارتقای فرهنگ است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی نیازمند توجه بیشتر به این امر و تلاش برای دسترسی آسان تمامی اقشار به منابع مکتوب است، گفت: باید اقدامات تبلیغی در حوزه مطالعه تقویت شود.

وی در خصوص مکان برپایی نمایشگاه کتاب هم تصریح کرد: اگرچه کم بودن حجم ترافیک خودرو‌ها از مزیت برپایی این نمایشگاه در خارج از شهر رشت است، اما در فکر فضای جدید با زیربنای بیشتر و کیفیتی مناسبتر برای برپایی نمایشگاه کتاب در سال‌های آینده هستیم.

انتهای پیام / ق

برای ارتقای فرهنگ  برای کتاب هزینه کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.